Thursday, January 25, 2018

ALPINE LAKES - 2017.

RAMPART RIDGE, LAKES, ALTA MT - 2017/07/18-19.

   Piękna trasa na dwa dni ale powrót do auta był zabójczy dla moich biednych, starych kolan. Mimo to nie żałuję. Zapamiętam na całe życie miliony komarów.
Nie lubię używać chemikalii ale po prostu musiałem. Gryzły niemiłosiernie, gryzły nawet przez spodnie. Po tym treku  postanowiłem zakupić specjalną koszulę. Siatkę ochronną na głowę pozostawiłem w domu, czego bardzo żałowałem.
Z moich obserwacji komarów to zauważyłem, że nie ma problemu jak idziemy. Gdy się tylko zatrzymałem natychmiast siadały na mnie i zaczynały rozkoszować się moją krwią. 
Zastanawiałem czy nie przedłużyć tego pobytu o jeszcze jeden dzień ale chmary komarów wybiły mi to z głowy.
Z bomblami ale szczęśliwy powróciłem do domu po jednej nocy spędzonej pod namiotem przy pięknym jeziorze.

Od I 90 był krótki dojazd do parkingu, z którego jest Trail # 1332 do Lake Lillian.
Ostre wejście i kontynuacja do Rampart Lakes. Wczesnym popołudniem doszliśmy do Lila Lake. Tam zostaliśmy na noc ale przed pójściem do namiotów chodziliśmy patrząc na okoliczne jeziora.
Po śniadaniu wyruszyliśmy w kierunku Alta Mountain 6151 stóp (1875 m).
Na szczycie tej góry odpoczynek i tą samą trasą na parking. 
                                            Day 1.






                                           Day 2.



















                                        KONIEC



No comments:

Post a Comment